Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ


Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΑΝΑΓΙΑ
σε δημιουργική έκφραση...


Μια εικόνα!

που αγιογραφήθηκε το Φθινόπωρο του 2009
για την
ΕΚΘΕΣΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΖΩΓΡΑΦΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ & Β.ΕΛΛΑΔΟΣ

στη Μονή Βλατάδων



Η ΜΕΓΑΛΟΧΑΡH



Ένα ποίημα!
που γράφτηκε ανήμερα της Παναγίας
 τον Αύγουστο του 2008


ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟ

Της Παναγιάς ξημέρωσε
κι εγώ δοξολογάω
απ`του σπιτιού μου τη σεμνή
φάτνη την προσκυνάω

Ζω πανηγύρια και ψαλμούς
ακούω λόγια κρίνα
βλέπω πολλά κι επίκαιρα
τρυγώ και προσπερνάω

Ξαναγυρίζω στ`άφθαρτα
στους ήχους στις εικόνες
σοδειά ασίγαστης φωτιάς
χρόνους πολλούς μετράω

Οι θησαυροί μου άμετροι
γεννούν φτερά πετάω
κρασί και μέλι με κερνούν
μόνη εγώ μεθάω!

ΑΝΝΑ ΚΑΣΑΠΗ ΛΥΓΕΡΗ

...................................
H δημιουργία..


Η αφίσα..



Τα εγκαίνια της Έκθεσης..





ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου