Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Η ΠΡΩΤΗ ΓΙΟΡΤΉ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
Σήμερα, 8 Σεπτεμβρίου, η Εκκλησία μας γιορτάζει την Γέννηση της Υπεραγίας Θεοτόκου.

Χθες το απόγευμα  συμμετείχα στα προεόρτια της γιορτής στο Σοχό.
Συνόδευσα κι εγώ την Εικόνα της Παναγίας Γοργουπήκοου
 από την πλατεία στη Μονή Θεοσκεπάστου
 -απόσταση δύο χιλιομέτρων-
 στις πλαγιές του Βερτίσκου.

Ένα ανθρώπινο μελίσσι, ζωντανό, παλλόμενο στούς ήχους, στα χρώματα, στις μυρωδιές!
Μια ατμόσφαιρα κατανυκτική και ταυτόχρονα βασιλική και χαρμόσυνη!

Οι στίχοι είναι στιγμιαία αποτύπωση των εντυπώσεων και των συναισθημάτων μου.
Σημείωνα καθώς περπατούσα μέσα στο ρεύμα δυο μέτρα πίσω από την Εικόνα.
Έμαθα για τη γιορτή
 -μου ήρθε η πληροφορία-
 σε μια άλλη κοινωνική συμμετοχή
 το κράτησα
και το έκανα πράξη! 
 Παρευρέθηκα στη γιορτή της Παναγίας κι εγώ
 και χαρίστηκα δώρα!


ΠΑΝΑΓΙΑ ΓΟΡΓΟΥΠΗΚΟΟΣ

Κάθε στιγμή μία σπορά
μια άλλη ο καρπός της

Πληρώνουνε ατίμητα
ζωή ψυχή κι αισθήσεις

Το πνεύμα μου αγάλλεται
στους ήχους της καμπάνας

Θυμίαμα και μυρωδιές
το χρώμα της ευλάβειας

Καμπαναριό
Καθολικό
στέγες και θεία Φύση

Βασιλικά
 Χαρμόσυνα
της Παναγιάς μελίσσι

Oμπρέλα Θεοσκέπαστη
η Χάρη ανεβαίνει

Άνθρωποι συνοδεύουνε
κι οι άγγελοι τους χαίρονται!



Οι κάτοικοι του Σοχού στρώνουν χαλιά στο διάβα της Εικόνας!
Να περάσει η Βασίλισσα!

ΕΔΩ
  Έχω τη χαρά να παραθέσω τον σύνδεσμο που μπορεί να δώσει όλες τις πληροφορίες
http://vatopaidi.wordpress.com/2011/09/02/%c2%ab%ce%b3%ce%bf%cf%81%ce%b3%ce%bf%cf%8b%cf%80%ce%b7%ce%ba%cf%8c%ce%bf%cf%85-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b8%ce%b1%cf%85%ce%bc%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%ae%ce%bd-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%83%ce%b5%cf%80%cf%84/#more-75522


ΕΠΙΣΗΣ
Η Παρθένα Τσοκτουρίδου στο ιστολόγιό της "ΠΡΟΓΟΝΙΚΗ" έκανε μια θαυμάσια ανάρτηση
για το Γενέθλιο της Θεοτόκου στη Βυζαντινή Αγιογραφία
(από το wordpress.com)
http://progoniki.blogspot.com/2011/09/blog-post_08.html





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου