Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2011

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!



Γιορτάζω τα Χριστούγεννα μονάχη μου!    
Εγώ κι ο κόσμος ολόκληρος!

Μέσα σ' αυτό το οπτικό θαύμα του φωτός των χρωμάτων και των αρωμάτων που με περιβάλλει και το λέω σπίτι μου.
Δεν χορταίνω να μένω σιωπηλή και μόνη και να στοχάζομαι παρέα με τον υπέροχο δημιουργικό Εαυτό μου ο οποίος είναι πάντοτε Παρών.
Ένα αγκάλιασμα κάθε στιγμής με το αιώνιο και το αναλλοίωτο μέσα μου και έξω μου.
Ένας χορός εναλασσόμενης δράσης και παύσης, θετικού και αρνητικού, συνηθισμένου και απρόσμενου συνθέτουν την Πραγματική Ζωή μου.

Οι στίχοι που ακολουθούν γράφτηκαν στη συνέχεια του κειμένου μέσα στην ίδια ήρεμη και γαλήνια διάθεση

ΚΒΑΝΤΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ

Σωρεία νέων και παλιών
αόρατων και ορατών
ανήκουν πια στο παρελθόν
αφήνοντας άδειο παρόν

Αυτό ανοίγει αγκαλιά
μεγάλη πολυγωνικά
ορίζει μαθηματικά
να του κεντήσουν τον καμβά

Το σχέδιο περιμετρικό
και το κενό βουλητικό
ξανοίγουν νήμα κβαντικό
και το προστάζουν σε χορό

Αυτό λικνίζεται γοργά
γεννώντας ίσα και μισά
σειρές υφαίνει σταυρωτά
τις κομποδένει με χαρά

Δόνηση είναι φωτεινή
και μοιρασιά παντοτινή
το Δίκαιο και το Καλό
να βαρογέρνουν τον ζυγό!

Δηλαδή.......σαν επεξήγηση.....

Παίρνω υλικά από τον ωκεανό της άμορφης συνειδητότητας και τα παρατηρώ, δίνοντας μορφή και οντότητα σε κάτι καινούριο, που λειτουργεί συμπληρωματικά στις ελλείψεις που εντοπίζω στον εαυτό μου και στον γύρω μου κόσμο.
Αφαιρώ όσα κομμάτια δε μου χρειάζονται, όσα είναι δυσλειτουργικά και κυρίως όσα αποδεδειγμένα βλάπτουν, και τα αντικαθιστώ με άλλα καινούρια, δημιουργημένα από εμένα νοητικά κατ' αρχάς και κατόπιν τα φέρνω σε πράξη με δράσεις που αντιστοιχούν σε μικρά βήματα κάθε φορά προς ένα συγκεκριμένο σκοπό.
Το νέο οικοδόμημα είναι μια σύνθεση τόσο απ' αυτά που έχω κρατήσει, όσο και από αυτά που έχω δημιουργήσει.
Έτσι φέρνω κάθε φορά κάτι νέο στον κόσμο μου κι εγώ ζω μ' αυτό πλέον μέσα σ' αυτόν!



ΚΑΙ  ΠΑΛΙ  ΧΡΟΝΙΑ  ΠΟΛΛΑ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου