Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

ΕΠΑΝΟΔΟΣ

Μια μακρά μεταβατική περίοδος, δίχως πρόσβαση στο διαδίκτυο
λόγω μετακόμισης και τεχνικών προβλημάτων
 έληξε!

Η επάνοδος στον αγαπημένο μου διαδικτυακό χώρο
 σηματοδοτεί  νέα πορεία.
Μια πορεία ίδια στα βασικά της στοιχεία 
μα και διευρυμένη 
όπως διευρυμένη είμαι και εγώ σε όλους τους τομείς της ζωής μου
 μετά από έξι εξαιρετικούς μήνες μετέξέλιξης.

Χαιρετώ την επιστροφή μου
 με πρόσφατους στίχους
 δηλωτικούς του δικού μου σήμερα




ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ 

Η ψυχή μου τραγουδάει
σε στιγμής χορό πετάει
τα λουλούδια ανοιχτά
μάτια φως ευωδιαστά

Η καρδιά λαφροπατάει
αγκαλιάζει και γελάει
τα θεμέλια στα βαθειά
τα ουράνια χαμηλά

Νους και σώμα ταιριαστά
περπατάνε σταυρωτά
με τα χέρια ανοιχτά
σε στοιχεία κοσμικά

Δόξα φως μα και χαρά
συνυπάρχουνε σωστά
ζουν μαζί και χωριστά
και μοιράζουνε χαρτιά

ΑΝΝΑ ΚΑΣΑΠΗ ΛΥΓΕΡΗ
28-9-2012

Σημειώνω ότι η φωτογραφία του Λευκού Πύργου 
όπως την επεξεργάστηκα
δεν είναι τυχαία επιλογή-στόλισμα της σελίδας
αλλά σηματοδοτεί την απαρχή της αναζήτησης της δικής μου Θεσσαλονίκης πόλης
 εσωτερικά και εξωτερικά!
Ένα ταξίδι που άρχισα τον Αύγουστο...
με στίχους πρώτα...

ΑΠΑΡΧΗ

 Ένοιωσα κάτι άστατο
περίεργο ανούσιο
θαρρείς τα πάντα πάγωσαν
στα ξαφνικά αναίτια

Το είπαν Αύγουστο αυτό
πως διακοπές σημαίνει
για τον καθένα να στραφεί
στα μπάνια του να ξεχαστεί

Εγώ αλάφιασα εντός
αναρωτήθηκα σαφώς
και σάλπαρα ολοταχώς
για το ταξίδι μου στο φως

Ανέσυρα απ' τα χαρτιά
τα σχέδιά μου απ΄τα παληά
έβαλα κάτω την καρδιά
και την εστόλισα πλατιά

Πήρα απ' το νου τα νήματα
κι απ',τον καιρό το σήμερα
τα έσμιξα πειθαρχικά
και σάλπαρα με ξαστεριά!

ΑΝΝΑ ΚΑΣΑΠΗ ΛΥΓΕΡΗ 
6-8-2012

Μιλώ για το ξεκίνημα 
να "ανακαλύψω" την Θεσσαλονίκη πόλη
-την πόλη μου-
     διαχρονικά.....
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου