Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

ΠΟΝΤΟΣ

ΜΙΑ ΝΟΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ


Είμαι πολύ χαρούμενη που
 ΣΗΜΕΡΑ 
 Ημέρα Μνήμης για τον Ποντιακό Ελληνισμό
έχω κι εγώ κάτι να πω
κι ας μην είμαι Ποντία
κι ας μη με δονεί το συναίσθημα!

Με δονεί, όμως, η ανάγκη της συμμετοχής
στη ροή της ζωής
στην παράδοση  και
στην ελληνικότητα!

Μια έμπνευση, λοιπόν, πάνω σ' αυτήν την επιταγή
υλοποιήθηκε ακριβώς στην ώρα
να προσφέρω κι εγώ κάτι από τον εαυτό μου
σπονδή στην σημερινή μέρα!

Μια ταινία αφιέρωμα
 στον Πόντο
στο διάβα της ιστορίας

Μια οπτικουακουστική περιήγηση
στα τρείς χιλιάδες χρόνια ελληνικότητας
της περιοχής του Πόντου

Μέσα από μια δημιουργική σύνθεση
ενός κειμένου-επιστολής της
Δρ Ερατώς Ζέλλιου-Μαστροκώστα
στην εφημερίδα "Μακεδονία" στις 12-10-1999

που επέλεξα από το αρχείο μου

να αποτελέσει τον καμβά
πάνω στον οποίο κέντησα το σχέδιο με
  • Ποντιακά τραγούδια
  •  φωτογραφικό υλικό από το Διαδίκτυο
  • τεχνολογικές δυνατότητες του Windows Movie Maker
και πολύ χρόνο και μεράκι
ώστε
να δώσω ψηφιακά
 "σάρκα και οστά" στην έμπνευσή μου!

Το αποτέλεσμα με δικαίωσε μέσα από την χαρά της δημιουργίας
που εισέπραξα κατά τη διάρκεια!
Επιλέον, έμαθα αναγκαστικά το κείμενο απέξω
σαν να έδινα εξετάσεις...

Άξιζε ο κόπος!

Η ταινία
 ένα μικρό δημιουργικό ΠΑΡON
βρίσκεται ΣΗΜΕΡΑ 19 Μαΐου 2011
στο κανάλι μου

http://www.dailymotion.com/annakasapi#videoId=xgtab8

Μια ψηφιακή νότα ιστορίας
από μια Ελληνίδα!


  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου