Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Ο Νυμφίος

"Μια οπτικοακουστική αφήγηση
για μια Εικόνα και μια Μέθεξη"

Μια ιδέα που μου ήρθε το πρωΐ της Μεγάλης Πέμπτης βρήκε πρόσφορο έδαφος στις όποιες τεχνολογικές μου δυνατότητες και υλοποιήθηκε το βράδυ της ίδιας μέρας με πολλή μεράκι.
  • Φωτογράφισα την συγκεκριμένη Εικόνα - που έχει εκτεθεί σε δύο Ομαδικές Εκθέσεις Αγιογραφίας στον Σύλλογο Ζωγράφων στον οποίο είμαι μέλος από το 2008 - και επεξεργάστηκα τις φωτογραφίες στον υπολογιστή.
  • Βρήκα από δικά μου CD - από το πασχαλινό μου αρχείο - τα εγκώμια και τα πέρασα στον υπολογιστή.
  • Δημιούργησα την ταινία στο Windows Movie Maker με δική μου επεξεργασία λόγου.φωτογραφιών και μουσικής, ώστε να φθάσω σε αποτέλεσμα "καλώς λίαν", δηλαδή να με εκφράζει όσο το δυνατόν περισσότερο.
  • Ανέβασα την ταινία στο Κανάλι που έχω δημιουργήσει εδώ και μερικούς μήνες στο Dailymotion με δικές μου μόνο λήψεις ή ταινίες.
Την μοιράζομαι ,και εδώ, με τους όποιους αναγνώστες, με πολλή χαρά!
Εγώ εισέπραξα τα μέγιστα κατά την δημιουργία της!

www.dailymotion.com/annakasapi#videoId=xic2so

2 σχόλια:

  1. ΑΝΝΑ ΜΟΥ, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!
    ΕΊΔΑ ΤΟΝ "ΝΥΜΦΙΟ" ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ!
    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΜΦΕΒΑΛΛΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΧΑΡΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΧΑΡΑ.
    ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΕΣ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ.
    ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙΣ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΞΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ.
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ! ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή