Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ

Σήμερα το πρωΐ θέλησα να ανανεώσω τις πασχαλιές στο βάζο που στόλιζαν το τραπέζι,
 λίγες μέρες τώρα.
 Βγαίνοντας από το σπίτι, στον διπλανό κήπο με την πασχαλιά, παρατήρησα πως τα ζωηρά της λουλούδια αποχρωματίστηκαν ήδη, δεν ήταν για στόλισμα..

Η επιθυμία μου όμως μεταφράστηκε σε μνήμη!

Κάτι φωτογραφίες που τράβηξα πριν από αρκετά χρόνια με ανθισμένες τις πασχαλιές έξω από το παράθυρό μου κάποτε, παλιότερα...
Σε μια πολύ δύσκολη εποχή της ζωής μου οι ανθισμένες πασχαλιές ήταν πραγματικό φάρμακο στις ελλείψεις μου!
Κράτησα ευλαβικά τις φωτογραφίες να μου θυμίζουν τη χαρά της φύσης, τις στιγμές μου να τις θαυμάζω, μνήμες όμορφες μέσα σε άσχημες εποχές.
 Σύντροφος το χρώμα στα μάτια μου, δέος στην καρδιά μου, για την ομορφιά!


Έψαξα πολύ για να βρω τις φωτογραφίες, και μετά τις πέρασα στον υπολογιστή και τις επεξεργάστηκα!

Μετά σκέφτηκα να ψάξω στο διαδίκτυο για εικόνες με πασχαλιές, υπήρχαν τόσες πολλές,
 όλες πανέμορφες.
 Αποθήκευσα αρκετές και σκέφτηκα να τις κάνω ταινία.....
Βρήκα και μουσική που ταιριάζει και η ταινία έγινε, μόλις δυό λεπτά!
 Χρειαζόταν και μετατροπή, έγινε κι αυτή και

 νάτηνε!!

ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ


Χαίρομαι!!

ΧΡΟΝΙΑ  ΠΟΛΛΑ

ΧΡΙΣΤΟΣ  ΑΝΕΣΤΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου