Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

ΧΡΥΣΑΝΑ ΚΑΝΤΑΖΙΔΟΥ

Χθες τηλεφώνησε η Σούλα η Κανταζίδου, η Χρυσάνα, για να μου ευχηθεί το Χριστός Ανέστη!

Λίγες μέρες πριν, συνάντησα την Ντάνη Δωρή και μου θύμισε ότι περιμένει από εμένα ένα δισκάκι με την εκδήλωση, την ομιλία της. Το είχα αμελήσει αρκετές φορές.

Σήμερα το πρωΐ ανέσυρα τα βίντεο από το αρχείο μου και σκέφτηκα ότι, ναι, είναι σημαντικές δουλειές! Αξίζουν να τα "ανεβάσω" στο κανάλι μου στο Dailymotion.
Προβληματιζόμουν μόνο για το ότι αφορούν γεγονότα παλαιότερα, Μάρτιο του 2007.

Παρ'όλα αυτά, ξεκίνησα την τμηματοποίηση και μετατροπή του βίντεο της εκδήλωσης του Πολιτιστικού Συλλόγου Γυναικών Πανοράματος για τη γιορτή της ΗΜΕΡΑΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ,
που τιμήθηκε το μέλος του ΔΣ και υπεύθυνη της βιβλιοθήκης ΧΡΥΣΑΝΑ ΚΑΝΤΑΖΙΔΟΥ!
Ανέβασα, επίσης ,μια συνέντευξη που είχα πάρει από τη Σούλα στον χώρο της βιβλιοθήκης, για λογαριασμό της, που ολοκληρώνει την εικόνα της προσφοράς της στον Σύλλογο και στο Πανόραμα!

Τα τέσσερα βίντεο στο κανάλι μου

Το βιβλίο που έχει εκδώσει η Χρυσάνα


Σούλα μου, με όλη μου την αγάπη
ΧΡΟΝΙΑ  ΠΟΛΛΑ
έμπρακτα!΄

ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ
                                                                                       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου